Gyakran Ismételt Kérdések
Hogy tudom felvenni a kapcsolatot a szerkesztőséggel?
Hogy tudom felvenni a kapcsolatot a szerkesztőséggel?
Az oldal láblécében található e-mail címen: szerkesztoseg@oroksegnapok.hu
Mi történik, ha egy már jóváhagyott helyszínemen/rendezvényemen/sétámon módosítok?
Mi történik, ha egy már jóváhagyott helyszínemen/rendezvényemen/sétámon módosítok?
Ilyenkor egy új verzió jön létre, ami bekerül a moderálási sorba. Jóváhagyásig a tartalom módosítás előtti változata lesz látható.
Hogy tudom megnézni, hogy miket vittem már föl?
Hogy tudom megnézni, hogy miket vittem már föl?
Belépés után a fejléc fölötti felső sávban található "Saját tartalmak megtekintése / szerkesztése" linken tekinthetők meg a felvitt tartalmak függetlenül attól, hogy azt jóváhagyták-e már, vagy sem. Itt lehet ugyancsak megnyitni szerkesztésre az egyes tartalmakat, amennyiben kiegészítés, vagy javítás szükséges.
Miért nem látom azonnal a fölvitt helyszínemet/rendezvényemet/sétámat?
Miért nem látom azonnal a fölvitt helyszínemet/rendezvényemet/sétámat?
A felvitt tartalmak bekerülnek a moderálási sorba és a moderátor jóváhagyása után lesznek láthatók a főoldalon.
Elfelejtettem a jelszavam, most mit csináljak?
Elfelejtettem a jelszavam, most mit csináljak?
A főoldalon, a fejlécben lévő "Új jelszó igénylése" linken felhasználóneve, vagy e-mail címe megadásával kérhet új jelszót.
Miért nem kapok visszaigazoló linket a regisztráció után?
Miért nem kapok visszaigazoló linket a regisztráció után?
Nézze meg a levélszemét mappát is, hátha oda érkezett a levél. Amennyiben ott sem találja, akkor valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Végezze el ismét a regisztrációt.
Hogy tudok regisztrálni?
Miért nem tudok belépni a tavalyi felhasználómmal/jelszavammal?
Miért nem tudok belépni a tavalyi felhasználómmal/jelszavammal?
Azért, mert minden évben újra kell regisztrálni.