Gyakran Ismételt Kérdések

Hogy tudom felvenni a kapcsolatot a szerkesztőséggel?

Hogy tudom felvenni a kapcsolatot a szerkesztőséggel?

Az oldal láblécében található e-mail címen: szerkesztoseg@oroksegnapok.hu

Mi történik, ha egy már jóváhagyott helyszínemen/rendezvényemen/sétámon módosítok?

Mi történik, ha egy már jóváhagyott helyszínemen/rendezvényemen/sétámon módosítok?

Ilyenkor egy új verzió jön létre, ami bekerül a moderálási sorba. Jóváhagyásig a tartalom módosítás előtti változata lesz látható.

Hogy tudom megnézni, hogy miket vittem már föl?

Hogy tudom megnézni, hogy miket vittem már föl?

Belépés után a fejléc fölötti felső sávban található "Saját tartalmak megtekintése / szerkesztése" linken tekinthetők meg a felvitt tartalmak függetlenül attól, hogy azt jóváhagyták-e már, vagy sem. Itt lehet ugyancsak megnyitni szerkesztésre az egyes tartalmakat, amennyiben kiegészítés, vagy javítás szükséges.

Miért nem látom azonnal a fölvitt helyszínemet/rendezvényemet/sétámat?

Miért nem látom azonnal a fölvitt helyszínemet/rendezvényemet/sétámat?

A felvitt tartalmak bekerülnek a moderálási sorba és a moderátor jóváhagyása után lesznek láthatók a főoldalon.

Elfelejtettem a jelszavam, most mit csináljak?

Elfelejtettem a jelszavam, most mit csináljak?

A főoldalon, a fejlécben lévő "Új jelszó igénylése" linken felhasználóneve, vagy e-mail címe megadásával kérhet új jelszót.

Miért nem kapok visszaigazoló linket a regisztráció után?

Miért nem kapok visszaigazoló linket a regisztráció után?

Nézze meg a levélszemét mappát is, hátha oda érkezett a levél. Amennyiben ott sem találja, akkor valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Végezze el ismét a regisztrációt.

Hogy tudok regisztrálni?

Hogy tudok regisztrálni?

A főoldalon a fejlécben található "Új felhasználó létrehozása" linken.

Miért nem tudok belépni a tavalyi felhasználómmal/jelszavammal?

Miért nem tudok belépni a tavalyi felhasználómmal/jelszavammal?

Azért, mert minden évben újra kell regisztrálni.